Реєстрові карти об’єктів утворення відходів

В залежності від специфіки підприємства та розміру загального показника утворення відходів на підприємстві мають бути наступні документи:

  • Звіт з інвентаризації відходів згідно Постанови КМУ від 1 листопада 1999 р. N 2034 «Про затвердження Порядку ведення державного обліку та паспортизації відходів», – для всіх підприємств.
  • Форма первинної облікової документації 1 – ВТ “Облік відходів та пакувальних матеріалів і тари», – для всіх підприємств.
  • Статистична звітність по відходам №1 – відходи (річна). Подається щорічно до 28 лютого, – для всіх підприємств.
  • Дозвіл на здійснення операцій у сфері поводження з відходами.*
  • Декларація про відходи, – для суб’єктів господарювання діяльність яких призводить виключно до утворення відходів, для яких Пзув дорівнює від 50 до 1000 умовних одиниць.
  • Реєстрова карта об’єктів утворення, оброблення та утилізації відходів:
    • За формою І, – для об’єктів утворення відходів, якщо показник загального утворення відходів дорівнює 1000 умовних одиниць і більше.
    • За формою ІІ, – для об’єктів оброблення та/або утилізації відходів, якщо показник загального обсягу оброблення чи утилізації відходів 100 тонн в рік і більше.
  • Паспорт місця видалення відходів, – якщо на підприємстві є місця видалення (полігони, шламонакопичувачі, мулові поля тощо).
  • Договори на утилізацію чи видалення відходів, – якщо підприємство не має власних потужностей з утилізації чи видалення відходів. При цьому, на небезпечні відходи (лампи, батареї, масла, розчинники, фарби, обладнання електронне, фармацевтичні відходи, медичні відходи тощо) мають бути договори з компаніями, які мають ліцензію Мінприроди на провадження діяльності у сфері поводження з небезпечними відходами.
  • Технічні паспорти відходів за ДСТУ 2195-99, – на цей час не вимагаються в більшості областей України.

Погодження реєстрової карти об’єкту утворення, оброблення та утилізації відходів (ОУВ форма1; ООУВ форма 2)

Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги

4. Закони України

4.1. Закон України  від 06.09.2012 №5203-VI «Про адміністративні послуги» стаття 8.

4.2. Закон України від 24.02.1994 №4004-XII «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення» п.«в» статті 41.

4.3. Закон України від 05.03.1998 №187/98-ВР «Про відходи» статті 24, 27.  

5. Акти Кабінету Міністрів України

5.1. Постанова Кабінету Міністрів України від 31.08.1998 №1360 «Про затвердження Порядку ведення реєстру об’єктів утворення, оброблення та утилізації відходів» (із змінами).

5.2. Постанова Кабінету Міністрів України від 16.12.2015 №1092 «Про утворення територіальних органів Державної служби з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів».

6. Акти центральних органів виконавчої влади

6.1. Наказ Міністерства охорони навколишнього середовища та ядерної безпеки України від 17.02.1999 №41 «Про затвердження форми реєстрової карти об’єктів утворення, оброблення та утилізації відходів» та Інструкції щодо її складання».

6.2. Положення про Головне управління Держпродспоживслужби в Дніпропетровській області, затверджене наказом Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів від 28.07.2017 №620.

7. Акти місцевих органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування

Умови отримання адміністративної послуги

8. Підстава для одержання адміністративної послуги

Виконання вимог Законів України.

9. Вичерпний перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги, а також вимоги до них

9.1. Заява на ім’я начальника Головного управління Держпродспоживслужби області (у довільній формі).

9.2. Повідомлення облдержадміністрації власників ОУВ, ООУВ про необхідність складання реєстрових карт і строк їх реєстрації та про необхідність подання відповідних форм звітності (за наявності).

9.3. Відомості про визначення складу і властивостей відходів та про ступінь небезпечності відходів для навколишнього природного середовища та здоров`я людини.

9.4. Проект реєстрової карти ( у 2-х екземплярах).

Вимоги до документів, необхідних для отримання адміністративної послуги:

  • суб’єкт звернення подає документи , вказані в п.9.2 – 9.3 у вигляді оригіналу, або копії, завіреної підписом та  печаткою керівника;
  • документи, вказані в п.9.4 надаються у 2-ох екземплярах.
  • після розгляду у разі погодження 1 екземпляр реєстрової карти повертається суб’єкту звернення.
  • у разі надання листа – відмови  – суб’єкту звернення на опрацювання повертаються всі документи, вказані в п.9.2-9.4.

10. Порядок та спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги

Заява та документи, що додаються до неї, подаються  особисто (або в он-лай сервісі) суб’єктом звернення (фізична особа, юридична особа) чи уповноваженою ним особою подаються до Головного управління Держпродспоживслужби області

11. Платність (безоплатність) надання адміністративної послуги

Адміністративна послуга надається безоплатно.

12. Строк надання адміністративної послуги

Протягом  30 календарних днів з дня надання суб`єктом звернення заяви та документів, необхідних для отримання адміністративної послуги.

13. Перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги

13.1. Подання суб’єктом звернення неповного пакету документів, необхідних для погодження реєстрових карт, згідно із встановленим вичерпним переліком.

13.2. Виявлення в документах, поданих суб’єктом звернення, недостовірних відомостей.

13.3. Порушення інструкції щодо складання реєстрових карт об’єктів утворення, оброблення та утилізації відходів (затверджена наказом Міністерства охорони навколишнього природного середовища та ядерної безпеки України 17.02.99 №41).

13.4. Інші підстави, які передбачені чинним законодавством.

14. Результат надання адміністративної послуги

Лист – погодження реєстрової карти у письмовому вигляді з грифом «погодження» на титульному листі реєстрової карти, або письмове повідомлення про відмову у наданні адміністративної послуги. 

15. Способи отримання відповіді (результату)

Працівник Головного управління Держпрод-споживслужби області видає результат надання адміністративної послуги суб’єкту звернення або уповноваженій ним особі особисто під підпис при наявності документа, що посвідчує особу, або надсилає поштою (рекомендованим листом з повідомленням про вручення) листа з повідомленням про можливість отримання результату надання адміністративної послуги на адресу суб’єкта звернення, або у випадках, передбачених чинним законодавством, за допомогою засобів телекомунікаційного зв’язку.